FAQ
Mohu skutečně objednané zboží vrátit do 14 - ti dnů od jeho převzetí?
Na dodané zboží se skutečně vztahuje 14 denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání jakýchkoliv důvodů nepoškozené a v originálním balení vrátit nazpět a požadovat vrácení peněz ve výši plnění ceny zboží. Dopravné a další náklady spojené s realizací zakázky jdou na vrub zákazníka.
Je možné si zboží před objednáním někde prohlédnout?
Určitě i tato varianta je možná. Doporučujeme se ale informovat, jestli se vámi vybrané zboží v naší vzorkové prodejně fyzicky nachází.
Je možné u Vás nakoupit na splátky?
Ano. Více o nákupu na splátky zde.
Odpovídá vyobrazené zboží skutečnosti?
Jako dodavatel nábytku se samozřejmě snažíme o co nejvěrnější zachycení toho, jak zboží ve skutečnosti vypadá. Je to i v našem zájmu a tak probíhá kontrola, kde se před zařazením zboží do prodeje nábytek konfrontuje s pořízenými obrázky.
Mohu důvěřovat tomu, že je nabízený nábytek opravdu kvalitní?
Nabízený nábytek musí být kvalitní! I toto je v našem zájmu, jelikož při oprávněné reklamaci hradíme zákazníkovi i dopravu. A tak jsou námi vybrané výrobky pečlivě vybírány a když i přesto se objeví u zboží reklamace u více než 1% celkového prodeje, je takové zboží z prodeje okamžitě ztaženo.
Doprava nábytku je skutečně zdarma?
Ano, nehledejte žádné skryté poplatky. Při nákupu v celkové hodnotě vyšší, než 3000,- Kč včetně DPH, je doprava skutečně zdarma a to do kteréhokoliv místa v ČR.
Pokud jste zde nenašli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat.